„Nowy Sącz – moja mała Ojczyzna – podróże z historią” – 3 c

29 października klasa 3 c wyruszyła na spacer, aby lepiej poznać swoje miasto. Na początek postanowiliśmy odwiedzić 5 miejsc: Dom Gotycki, Bazylikę św. Małgorzaty, Ratusz, Synagogę i ruiny zamku. Pogoda nam dopisała, więc spacer, chociaż wyczerpujący, był bardzo ciekawą lekcją o naszym mieście. Czekamy na więcej J

Więcej… dodano dn. 05.11.21

Amelia Kamińsa klasa 3c

Zapraszamy do galerii prac Amelii.

Więcej… dodano dn. 03.11.21

Wycieczka do Szczawnicy.

W październiku uczniowie z klas 4b i 4c wyruszyli wraz z wychowawcami na pierwszą w tym roku wycieczkę. Pomimo niepewnej pogody wszyscy stawili się na zbiórkę i pełni nadziei ruszyli w kierunku Szczawnicy. Humory dopisywały, tym bardziej że w czasie jazdy zza chmur wyszło słońce. Po dotarciu do Jaworek i po instrukcjach przewodnika dotyczących bezpieczeństwa cała grupa przeszła Wąwozem Homole na polanę Bukowinki. Tam zaczęła się zabawa – uczniowie mieli do dyspozycji boisko trawiaste, huśtawki i różne gry.

Wycieczka klas 1d i 2 a.

28 października 2021 roku klasy 1d i 2 a odwiedziły gospodarstwo agroturystyczne "Owieczka" . Pogoda  rozpieszczała, więc mogli korzystać z wszystkich atrakcji. Wspólna październikowa przygoda rozpoczęła się od pieczenia drożdżowych ciasteczek. Po zajęciach kulinarnych karmili zwierzęta i poznawali nazwy okolicznych drzew. Następnie godzina zabawy na świeżym powietrzu: na hamakach, huśtawkach, trampolinach, kokonach ogrodowych i oczywiście boisku sportowym. Atrakcją kolejną było smakowanie pieczonych ziemniaków i zdobienie surowych. Pobyt zakończył pyszny obiad, który szybko znikał z talerzy.

Więcej… dodano dn. 28.10.21

Wyjście klasy 7 c na Grób rodziny Miczyńskich.

Dnia 26.10.2021 roku klasa 7 c wraz z wychowawcą mgr Łukaszem Bołoz w ramach lekcji wychowania fizycznego wybrała się na Cmentarz Komunalny Gołąbkowice oraz pod pomnik mjr Henryka Sucharskiego. Celem wyjścia klasowego było między innymi uczczenie pamięci zmarłych w związku ze zbliżającym się Świętem Zmarłych.  Uczniowie zajęli się także porządkami  wokół grobowca, każdy zapalił znicz oraz wspólnie odmówili modlitwę za zmarłych.

Więcej… dodano dn. 27.10.21

W klasie I ai jesień rozgościła się na dobre.

Nie tylko obdarowała nas wspaniałymi darami (które uczniowie sami nazbierali), ale też jest wielokrotnie obecna w pracach plastycznych i rozmowach na lekcji.

Jesień naprawdę może być piękna!

Więcej… dodano dn. 27.10.21

Klasa 7f odwiedza groby zmarłych.

26 października w ramach godziny wychowawczej uczniowie klasy 7f pod opieką pani Małgorzaty Ślemy i Joanny Kunz udali się na Cmentarz  komunalny Gołąbkowice, gdzie znajduje się grobowiec rodziny Miczyńskich. W ramach uczczenia pamięci zmarłych uprzątneli liście, zapalili znicze i w skupieniu odmówili modlitwę.

dodano dn. 27.10.21

3c - wycieczka klasowa.

21 października klasa 3 c wybrała się na wycieczkę do gospodarstwa agroturystycznego „Owieczka”. Pogoda dopisała wyśmienicie. Wycieczka była bardzo udana, w programie było m.in.:

• Pieczenie drożdżówek
  • Karmienie zwierząt w mini Zoo
  • Harce i zabawy na placu zabaw
  • Wykonywanie ludzików – cudaków z ziemniaka
  • Degustacja pieczonego ziemniaka
  • Obiad
Więcej… dodano dn. 25.10.21

Wycieczka do Ojcowskiego Parku Narodowego.

W dniu 19 października klasy 5c i 7e pojechały na wycieczkę edukacyjną. Piękna, słoneczna pogoda pozwoliła nam podziwiać urokliwe skałki wapienne Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej. Zwiedzaliśmy ekspozycję przyrodniczą w siedzibie Dyrekcji Ojcowskiego PN, zamki w Ojcowie i Pieskowej Skale, Maczugę Herkulesa. Spacerowaliśmy Doliną Prądnika w kierunku Bramy Krakowskiej. Na koniec czekała na nas Grota Łokietka.

Więcej… dodano dn. 22.10.21

Ślubowanie w klasie Id.

21 października 2021 klasa 1d na uroczystej Akademii z okazji Ślubowania złożyła przysięgę na dochowanie wierności kodeksowi ucznia. W tym dniu nie brakło słodyczy, wspólnych zdjęć, prezentów i niespodzianki od rodziców- biletów do kina.

Więcej… dodano dn. 21.10.21

Wycieczka do Huty Szkła.

W dniu 13.10.2021r. uczniowie klas 5d i 7c uczestniczyli w atrakcyjnej wycieczce do Huty Szkła Sabina w Rymanowie. Podczas wizyty uczniowie poznali tajniki ręcznej produkcji szkła. Zobaczyli cały cykl produkcyjny od przygotowania surowca poprzez wytop, wydmuchiwanie szkła, a następnie jego kształtowanie, odprężanie i zdobienie.

Uczniowie zwiedzali również Zamek Kamieniec w Korczynie- Odrzykoniuoraz Muzeum Troi Karpackiej w Trzcinicy.

Więcej… dodano dn. 19.10.21

Projekt: "Nowy Sącz- moja mała Ojczyzna - podróże z historią"

W zeszły piątek nasza klasa wybrała się na zwiedzanie naszego miasta w ramach projektu: "Nowy Sącz- moja mała Ojczyzna - podróże z historią" Uczniowie klasy 3a odwiedzili Bazylikę Św. Małgorzaty,  kościół Jezuitów, Ratusz i salę reprezentacyjną, Bibliotekę Publiczną, ruiny Zamku, Synagogę Żydowską. Po drodze zatrzymaliśmy się na płycie Rynku i odpoczęliśmy pod kasztanem. Dodatkową atrakcją było szukanie kasztanów w parku, rzucanie liśćmi oraz aktywność ruchowa na placu zabaw.

Więcej… dodano dn. 12.10.21

Konkurs talentów klasie 3a

Pod koniec września w klasie 3a odbył się konkurs talentów. Uczniowie zaprezentowali swe zdolności na forum klasy. Pokazali swoje mocne strony, co posłużyło zacieśnieniu więzi między rówieśnikami. Dostrzegli jeszcze więcej zalet kolegów i koleżanek, odkryli wspólne pasje.

Goście w klasie 3a.

29.09.2021 pojawili się w naszej klasie niespodziewani goście. Byli to Harcerze. Wzbudzili wiele pozytywnych emocji, przeczytali nam fragment książki, a także opowiedzieli o swoim życiu harcerskim. Uczniowie z zapartym tchem słuchali ich wypowiedzi i zadawali interesujące pytania.

Więcej… dodano dn. 30.09.21

Rok szkolny

2020/2021

dodano dn. 02.09.21

Ostatnie wspólne wyjście klasy 8a.

W środę klasa 8a wybrała się na ostatnie wspólne wyjście. W kręgielni Atom bawiliśmy się wspaniale. Królem kręgielni został nasz Filip- niepokonany w każdej rundzie. Dziękujemy Rodzicom za zorganizowanie tego niezapomnianego czasu.

Więcej… dodano dn. 24.06.21

Spotkanie z Michałem Rusinkiem

W dniu 15 czerwca klasa 2b wzięła udział w spotkaniu autorskim z Michałem Rusinkiem. Była to wspaniała nagroda dla Sądeckiej Biblioteki i jej Czytelników za udział w akcji Kinder Mleczna Kanapka Przerwa na Wspólne Czytanie i przekazanie książek do wspólnego czytania. Impreza odbyła się  w Sali Widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury.

Więcej… dodano dn. 17.06.21

"Kulturalny" czerwiec w klasie 2 c

1 czerwca z okazji Dnia Dziecka udaliśmy się do kina Helios, gdzie obejrzeliśmy film "Krudowie 2", 8 czerwca mieliśmy okazję obejrzeć w Miejskim Ośrodku Kultury przedstawienie teatralne "Piękna i Bestia". Dodatkową atrakcją był udział w przedstawieniu naszej koleżanki z klasy - Blanki. Blance i wszystkim aktorom serdecznie gratulujemy - przedstawienie bardzo się nam podobało.

Więcej… dodano dn. 09.06.21

Dzień Dziecka klasy 6e

Klasa 6e Dzień Dziecka spędziła na na podziwianiu świata przyrody Lasku Falowskiego. Po porcji wiedzy, jaką oferuje "Ścieżka Dzika" był czas na gry, zabawy oraz pyszne lody " MIŚ". Dziękujemy panu Piotrowi Górze naszemu przewodnikowi.

Więcej… dodano dn. 04.06.21

Klasa 2a świętuje Dzień Dziecka.

Tak ważną uroczystość postanowiliśmy uczcić w wyjątkowy sposób. Wybraliśmy się pieszo na nasz "sądecki przekaźnik".Po drodze podziwialiśmy piękno przyrody, poznawaliśmy ciekawe miejsca i zwierzęta.

Uwieńczeniem było ognisko w pobliżu domu jednego z naszych uczniów.

Więcej… dodano dn. 02.06.21

Wycieczka klasy 6 c z okazji Dnia Dziecka

Dnia 01.06.2021 roku klasa 6c wraz ze swoim wychowawcą mgr Bołozem Łukaszem udała się z okazji Dnia Dziecka na wycieczkę klasową. Plan wycieczki rozpoczynał sie seansem filmowym "Cruella", następnie dzieci udały się do restauracji na posiłek oraz na lody do państwa Argasińskich.  Dziękujemy pani mgr Ewie Janus za pomoc w opiece.

Wyjście integracyjne - klasa VI c

W dniu 19 maja 2021 r. klasa VI c wraz z wychowawcą mgr Łukaszem Bołozem udała się do restauracji "Chata zbója" na spotkanie integracyjne. O godzinie 8:50 w szkolnej sali odbyła się rozmowa wychowawcy z uczniami na temat powrotu do szkoły po pandemii. Następnie klasa udała się do restauracji na grill oraz gorącą herbatę. Po posiłku odbyły się różnego rodzaju gry i zabawy, m.in.: zbijak klasowy, zjazdy tyrolką. Po aktywnym spędzeniu czasu uczniowie mieli czas dla siebie, w końcu mogli porozmawiać ze sobą po tak długiej przerwie związanej z izolacją podczas nauki zdalnej.

Więcej… dodano dn. 30.05.21

Wyjście na lody klasa 2a

W dniu 10.05 klasa 2a wybrała się do sądeckiej lodziarni, na pyszne tradycyjne lody. Dzieci samodzielnie kupowały sobie lody i wybierały ulubione smaki. Wyjście  to było bardzo dobrą odskocznią od codzienności.

Więcej… dodano dn. 19.05.21

Stacja smaków

W dniu 18.05 klasa 2a miała okazję pobawić się w Masterchef junior.  Zadaniem dzieci było odgadnięcie za pomocą zmysłu: dotyku, węchu i smaku- jaki produkt jest na talerzyku?

Zabawa ta była przepełniona radością, ekscytacją i wzajemną mobilizacją. Dzieci wzajemnie się wspierały i z radością oglądały poczynania kolegów i koleżanek z klasy.

Więcej… dodano dn. 19.05.21

3c wita wiosnę

Już pora, aby zawitała wiosna. Mamy już dosyć mroźnych dni i nocy. Chcemy by zaświeciło nam słońce. Dlatego przywitaliśmy w naszej klasie wiosnę. Czekamy niecierpliwie.

Więcej… dodano dn. 18.05.21

3c - Roboty do różnych zadań.

Często myślimy o udogodnieniach, które można wykorzystać w codziennym życiu. Dlatego postanowiliśmy zaprojektować roboty, które nam to życie ułatwią. Pracowaliśmy w grupach. Bardzo zaangażowaliśmy się w ten projekt. Były różne propozycje. Nawet pojawił się robot Zenek, który częstował darmowymi żelkami. Zapraszam do obejrzenia naszych robotów.

Przedstawienie wiosenne.

Dnia 19 marca 2021 klasa 1a wzięła udział w przedstawieniu wiosenno-świątecznym przygotowanym przez klasę 2a integracyjną. Dzieci miały okazje poznać zwyczaje zwiazane z nadejściem wiosny i Świąt Wielkanocnych.

Więcej… dodano dn. 26.03.21

Fryderyk Chopin - 3b pamięta

1 marca lub 22 lutego urodził się Fryderyk Chopin. O urodzinach wspaniałego polskiego pianisty i kompozytora nie zapomniała klasa 3b. Z tej okazji uczniowie wykonali portrety mistrza.

Więcej… dodano dn. 22.03.21

Świąteczne przygotowania w 3b

Wielkanoc coraz bliżej, dlatego klasa 3b postanowiła przygotować wielkanocne stroiki. Do pracy wykorzystali książki przeznaczone na makulaturę, dzięki czemu zyskały one nowe życie. Zapraszamy do galerii.

Zabawy na śniegu 3b.

Pod koniec lutego klasa 3b wybrała się na zabawy na śniegu. Radości, śmiechu i zabawy było mnóstwo. Zapraszamy do galerii.

Więcej… dodano dn. 18.03.21

Walentynki w 3b

Serduszka, czekoladki, poczta walentynkowa - tak 3b obchodziła Walentynki. Zapraszamy do galerii.

2a zima

Dzieci z klasy 2a wybrały się na podwórko, podzieliły się na 2 drużyny- chłopców i dziewczynek. Rywalizowały między sobą lepiąc arcydzieła ze śniegu. Drużyna dziewczynek ulepiła bałwana, chłopcy ulepili żółwia z topniejącym bałwanem. Następnie wspólnie odbijali Aniołki na śniegu.

Kolejnego dnia korzystały z uroków zimy zjeżdżając na ślizgach z osiedlowej górki. Radości było co niemiara.

Więcej… dodano dn. 02.02.21

"Kartka dla Seniora"

Klasa 2a tuż przed Świętami Bożego Narodzenia wykonała kartki dla zaprzyjaźnionego Klubu Seniora z Roztoki. Dzieci samodzielnie wykonały kartki , przesłały je na platformę classroom. Kartki zostały wysłane do Seniorów. Te drobne upominki sprawiły wiele radości i uśmiechu w codziennym życiu Seniorów.

Więcej… dodano dn. 11.01.21

Klasa 1 d - pasowanie na ucznia.
Więcej… dodano dn. 26.10.20

Klasa 1 c - pasowanie na ucznia.
Więcej… dodano dn. 23.10.20

Klasa 1 b - pasowanie na ucznia.

Klasa 1 a - pasowanie na ucznia.

E lekcja. Spotkanie z Barbarą Gawryluk

W ostatni piątek 09.10.2020 klasa 3a wzięła udział w spotkaniu on line organizowanym przez sądecką biblioteką z Panią Barbarą Gawryluk. Pisarka pisze książki o dzieciach, zwierzętach dla dzieci. Spotkanie przebiegło w bardzo miłej atmosferze, dzieci mogły zadawać pytania, aktywnie włączać się w rozmowę. Pani Barbara przedstawiała swoje najnowsze książki.

Więcej… dodano dn. 12.10.20

Rok szkolny

2019/2020

dodano dn. 16.08.20

Pomagamy bezdomnym psom

Uczennice z klasy 7c Maria Tomasik i Zuzanna Jaskółka zorganizowały zbiórkę żywnosci i akcesorii dla bezdomnych piesków ze Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Nowym Sączu. Wszystkim darczyńczom serczecznie dziękujemy.